2009年7月26日 星期日

相信

幸福如履薄冰
走的每一步都好像踏在冰上
必须走得很小心,很小心
很怕稍微踩得重一点
薄薄的冰就会碎了
但是我必须相信我自己
正如我决定全然的相信你一样
相信所有的一切
相信你对我说的每句话
相信你会对我很好很好
因为你不只是口头上说说
你也充分展现在你的行动上
所以我希望我不会让你伤心
也希望你能好好对待你自己
不要一味地对我好
忽略了你自己
所以请好好照顾自己
而我也会好好对你的 ^_^

2 則留言:

匿名 提到...

Even u didnt write this blog
I also will give u all the good thing
Care u more than me
Love u more than u
Jz donno y
Mayb u too soft jor
Scare u get hurt
So i must try my best to protect u
Even it will take away my second precious thing
Y second precious?
Because the most precious and important in my life is YOU
I Love You


Leon^^

匿名 提到...

祝两位幸福快乐。^^

ming